mandag 7. november 2011

Farsdagskort til min mann fra Benjamin

Fint fargelagt :)
Benjamin er syk i dag. Snørr og hosting, og med utedag da, så blir ikke det så kult. Dermed fikk jeg meg visst litt oval helg. Så for å få dagen til å gå fant jeg ut at vi skulle sette i gang et farsdagskortprosjekt med alle fire kortene vi trenger, siden mannen min ikke var hjemme likevel :) Det å lage kort med en toåring var i grunnen veldig koselig, men litt krevende, for han gir ikke alltid tydelige instrukser på hvordan ting skal være... Jeg foreslo to katter, han måtte ha på en tredje, og det er jo fornuftig, siden vi har tre katter her i huset nå :)
Tre katter må det jo være :)

Benjamin har valgt farger, motiv, fargelagt motivet, valgt pynt og limt fast på kartongen.

Med dette kortet ønsker jeg å delta i Sukkersött sin utfordring #144 hvor man skal lage noe til farsdag.


Jeg vet det ser simpelt ut, men hva kan man forvente av en toåring? Jeg er hvertfall veldig stolt av det gutten min har fått til!

4 kommentarer:

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Kjempefint kort! Syns han har fått til mye jeg! Og Pappaen kommer nok til å bli veldig stolt!

Jill sa...

Nydelig kort fra Benjamin!
Dette blir nok tatt godt vare på av far :)
Og selvfølgelig måtte det være tre katter! Håper gutten er bedre i morgen :)
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken og lykke til
Klem fra Jill

Yvonne sa...

Så søtt kort det ble! Et fint samarbeid syns jeg :) Og pappa blir helt sikkert veldig glad for dette.
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt og god bedring til Benjamin!
Klem, Yvonne

Angella sa...

Å lage kort med barna er alltid like hyggelig.... Dere har sikkert kost dere, og det viktigste er at far vil sette pris på det:)


Takk for at du bidrar hos sukkersøtt. Lykke til!
Angella