torsdag 14. juli 2011

Bursdagskort til "søsterutfordring"


Jeg har lekt med de nye båndene og blondene mine
QK-dies med stickles
Jeg er fortsatt på ferie, men hos søstern er det mulig å snike litt utstyr og kartong om det skulle være ønskelig. Vi har en kusine som har en liten gutt som blir ett år om en to ukers tid, så da måtte jeg jo lage kort til den store dagen hans. Elisabeth og jeg gjorde en liten utfordringsvri for oss selv, vi skulle delta i de samme utfordringene, men ikke se på hverandre eller gi hverandre råd. Du verden så vanskelig det var å sitte ved siden av hverandre og ikke kunne rådføre seg med hverandre... Men dette skal vi gjøre virtuelt senere også! For det var litt artig å se to som sitter sammen og løser samme oppgave sånn, og når vi sitter på Hønefoss og i Kristiansand er det umulig å sniktitte på hveranre (for det ble jo litt av det også da...)


Mitt nye glitter på muffinen(QKdie)

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende konkurranser:

5 kommentarer:

Grethe sa...

Flott kort! Likte stempelet godt. Og lekre farger sammen!
Og en veldig morsom måte å scrappe sammen med noen på!

Takk for bidraget til Scrappekammeret!

Anne Bente sa...

åh.... denne var super sød


100000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring

klemmmm

Aud Kirsten sa...

kjempeflott kort!
Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring!
Klem:)

Scrappellen sa...

Så nydelig denne var da♥! Alt var lekkert,- motivet, fargene, fargeleggingen, blomster... Rett og slett kjempelekkert!
Takk for at du deltar hos S.C denne uken, og lykke til♥!:)
Klem, Ellen

Anette sa...

Stilig guttekort, med et herlig motiv!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Kom innom oss i morgen, da legger vi ut en ny utfordring!
--klem--