fredag 6. mai 2011

After Eight-dispenser i blått og grønt

 
 Jeg tok med den forrige dispenseren jeg lagde på jobb på onsdag... Skal love deg sjokoladen fikk bein å gå på :)
En av kollegaene mine likte den så godt at hun ville ha en i sine farger, så da var det bare å prøve å få til det :) Og ja, jeg ELSKER sjokoladeplata fra Storyteller!!! Strekkoden føles jo obligatorisk å ha med på produkter som innebærer sjokolade :)
Og jeg som trodde jeg bare skulle bruke høna til North Star StampsHønetreffet, der tok jeg visst feil... Men den gjorde seg godt nå også den :) Høna til Kari lever for fullt også utenfor Hønetreffet :)
Blomst på lokket
Jeg har funnet frem litt pynt og swirler som jeg hadde glemt at jeg hadde... Og atter en gang fikk jeg brukt noen store blomster jeg aldri hadde trodd jeg skulle få brukt da jeg fikk de... Jaja, så feil kan man ta, nå er jeg glad jeg ikke hadde "vett" på å ikke ta de i mot den gangen jeg fikk de :)

1 kommentar:

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Kjempefin boks! I lekre farger!