lørdag 2. april 2011

After Eight-dispenser

Forfra skrått fra oven
Baksiden

Her kommer grunnen til at jeg måtte ut og handle meg ark :)
Jeg kom over denne malen på rubberstampsforumet, og jeg som er så glad i after eight måtte jo bare prøve den :)

Jeg ønsker å delta i to utfordringer med denne dispenseren, de to utfordringene er:
  • Sketchy Colors utfordring #64 hvor man skal lage produkter i rosa, oransje og hvitt. Pyntepapiret er rosa, rosa perler, den store blomsten er rosa, jeg har hvite blomster, hvite perler og swirls og så har jeg hvitt bånd, oransje bazzill og oransje blomster.
  • Sett forfra
  • Anonyme Scrapperes utfordring #19 hvor man skal scrappe noe som har med påske. Påske for meg er blomster som dukker frem og sjokoladekos. Da må det jo være topp med flott eske til en av favorittsjokoladene mine :)
Blomstene på toppen



Detaljbilde av motivet. Glitter og stas :)

4 kommentarer:

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Kjempefin boks! Var litt lettere å se her enn på mobilen..

Marianne sa...

Wow, denne ble kanonflott!!!
Stilig med stempelet rett på mønsterarket, og en flott løsning av fargeutfordringen vår!
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klemmer fra Marianne:)

marit sa...

Kjempe lekkert! Stillig farge sammensetting, passet jo kjempe fint til påske!
Takk for at du deltar hos AS.
Marit

Synnøve sa...

Så stilig!!!
Dette må prøves, den beste sjokoladen i verden dette;)
Lekre farger og fint gjennomført.
Takk for at du deltar hos AS
Klem