mandag 17. november 2008

Helgetur til Kristiansand og Hobbyhimmelen

I helga måtte vi nesten teste den nye bilen vår på langtur :)
Da er det kjekt å kunne besøke gamle trakter og familie på Sørlandet. Tilfeldigvis ligger det også en viss himmel der :) Så både jeg og Johnny (mannen min) svei av noen kroner der... (Jeg slo han da hehe) Han er så snill at han kjøper kalendergaver til meg på Hobbyhimmelen :) (Og jeg fikk handlet inn de 12 tingene jeg skulle kjøpe til han i år. Vi skal nemlig redusere antall pakker til hverandre og heller kjøpe skikkelig saker til hverandre :) Så i år får han ikke en eneste sjokolade av meg :)

Her er i hvertfall de tingene jeg kom hjem med: (okei da, tre ting fra Bok&Media har sneket seg med på bildene...) Klikk på bildene for å få de større :)


Detaljbilder:



1 kommentar:

Kristin sa...

Ah, mye lekker shopping her! :D