søndag 28. september 2008

Kort til utfordring


Jeg er medlem på rubberstampsforumet og der får vi jevnlig utfordringer. Jeg har satt meg som mål at jeg skal prøve meg på de utfordringene som blir lagt ut der. Jeg har desverre ikke hatt overskudd til dette på lang tid, men etter dagens handlerunde har jeg fått masse inspirasjon igjen :)

Til denne utfordringa skal man bruke noe som har lagt lenge og kanskje blitt glemt...
Slik ser mitt kort ut:


Og derfor går kortet mitt inn under denne utfordringa:
  • Bazzillen har jeg vel hatt siden jeg startet å handle på bikuben for ca halvannet år siden.
  • Trykket har jeg hatt ferdig i et års tid, ferdig fargelagt og greier.
  • Tekststempelet tror jeg at jeg kjøpte i januar.
  • Båndet har jeg hatt siden juni 07.
  • Hjertene har jeg hatt siden august/september 07
  • Den røde embossinga fikk jeg i julekalenderen av min mann i fjor :)
  • Pyntearket kjøpte jeg vel i oktober elns i fjor...

Ingen kommentarer: