søndag 4. oktober 2015

Rosa kombinasjonskort

Jeg har visst glemt helt av bloggen min! Jeg har masse gamle kort, og har også fått startet litt med å lage kort igjen nå, så nå håper jeg at jeg klarer å jobbe litt med både trening, strikking, familie og scrapping! (Phu, det hørtes ambisiøst ut!)

Her er et gammelt kort jeg har hatt liggende og klart for publisering siden 2014! (Jeg kommer til å begynne med de kortene jeg har liggende, for det er mange av de som fortjener publisering...)

Dette kortet var et bestillingskort som skulle kombinere hjemkomst fra utenlandsstudier og bursdagskort. For å få til dette utfordret jeg meg selv med å lage tag, det er jo noe jeg aldri gjør! (Men som jeg burde bli flinkere til!)

Motivet er fra facebook-gruppa Digital image shack. Fargelagt med promarkere. Arkene er fra Maja.





Ingen kommentarer: