onsdag 5. februar 2014

Rosa bursdagskort til en god venninne


 Naboen skulle i bursdag og bestilte et kort av meg før jul. Hun fortalte meg litt om venninnen og hvor mye hun satte pris på henne. Jeg orket egentlig ikke lage kort, og langt mindre fargelegge kort, dermed kikket jeg gjennom den ene mappa mi med stempler, og kikket ekstra grundig på tekststemplene mine fra North Star Stamps. Og der fant jeg et par stempler som jeg følte passet til det jeg var blitt fortalt. Dermed kunne jeg begynne å leke meg, og jammen falt ikke bitene på plass sakte men sikkert :) Og sluttresultatet ble jeg veldig godt fornøyd med!
Oppsettet inni
Prøvd å leke med gesso :)

Jeg klarte å finne igjen den utforskende og lekne gleden ved å lage kort, og eksperimenterte med teknikker jeg ikke har brukt før! Og for å toppe det hele fikk jeg til å pynte skikkelig på innsiden av kortet! Det er ikke akkurat ofte jeg gjør!
Pyntearket fra Maja design hadde en tekst som også passet til resten av innholdet i tekstene på kortet!

Innsiden
Tekst på pyntearket
Jeg koste meg med å legge på masse deilig pynt overalt! Og dette var vel det første kortet jeg brukte grov embossing! Jeg virkelig koste meg! (Ja, jeg vet jeg har skrevet det før, men jeg gjorde det!)

Gipsfigurene er fra Panduro.

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:

  • Card and Scraps utfordring #69

3 kommentarer:

Gunn`s Kort sa...

Søtt kort med en flott tekst!
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem fra Gunn:)

unni's scrappeboble sa...

Åååååå, så fint det er, nyyydelig :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Card and Scrap

majsan sa...

Kjempeflott kort med et fint budskap.. Heldig hun som fikk det . Takk for deltagelsen i card and Scrap. Maria