fredag 7. februar 2014

En hilsen til ei jeg setter pris på


Av og til ønsker man å vise noen at man setter ekstra pris på de. Jeg har en slik venninne! Jeg vil ikke si hvem det er og heller ikke når hun skal få dette kortet! Men det er ei jeg setter skikkelig pris på som har hjulpet meg veldig masse det siste året!

 Jeg lagde kortet en tid tilbake, pyntevingene er kjøpt på panduro, og jeg bare måtte ha de og tenkte å bruke de sammen med dette nydelige tekststempelet fra North Star Stamps! Jeg var for en gangs skyld klar for å lage et kort uten så mange farger :)  Jeg har utfordret meg selv på å bruke andre blomster enn de trygge gode rosene :) Disse blomstene vant jeg i en utfordring en gang for en tid tilbake :) Og det gikk jo an å bruke de :)



Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:
  • Card and Scraps utfordring #69: BRUK STEMPLER

2 kommentarer:

Kirsten sa...

Rigtig smukt kort med masser af fine deltaljer. Tak fordi du deltager i udfordringen på Card and Scrap
DT- Kirsten

Gitte sa...

Rigtig smukt kort.
Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
DT-Gitte.