tirsdag 31. desember 2013

Julehilsen til min gode venninne Daria


Jeg er så heldig at jeg er venninne med Daria (kjent fra årets utgave av Farmen)! Det er ei alle tiders jente/dame som jeg setter utrolig pris på! Hun kan jeg stole på og hun gir råd og sier akkurat det hun mener. Står jeg fast på noe med et kort, ja da sender jeg bare et bilde til henne, så kommer forslagene som gjør at det blir bare det lille hakket bedre enn jeg har fått til fra før, eller hun finner den detaljen jeg føler er feil men ikke klarer å sette fingeren på selv!

Vi ble enige om å gi hverandre julegave i år, og da må det jo bli et kort med gaven til henne også! Hun fortjente en sexy mann (selv om forloveden hennes er super, kan man jo aldri få nok skjønne menn å se på, kan man vel?) Han ble fargelagt samtidig som jeg laget motivene til masseproduksjon, men jeg måtte fargelegge han med turkis bokser, siden Daria er veldig glad i brun og turkis. Heldigvis hadde jeg noen rester liggende av et pynteark i akkurat disse fargene! Og da kunne jeg hvertfall få laget kortet i de fargene hun elsker... (Jeg kjøpte noe av julegaven i en annen farge hahaha) I tillegg prøvde jeg å utfordre meg selv til å pynte alle sidene av kortet, for det vet jeg at hun liker!

Jeg hadde skrevet kortet før jeg tok bilder, så jeg har bare lagt et ark over det jeg har skrevet til henne.... Det er ikke to ark som ligger skjevt på hverandre inni!

Har du lyst til å se noe av alt det fine Daria lager? Her finner du bloggen hennes: http://dariasscrapping.blogspot.no/

Alle stemplene er fra North Star Stamps.

Med dette kortet ønsker jeg å delta i North Star Stamps utfordring for desember:




Denne gangen gir vi stikkordet:
 
 
JUL OG NYTTÅR

2 kommentarer:

Daria sa...

Hei vennen! Så utrolig snill du er og så hyggelig å lese alt det fine du har skrevet om meg, blir veldig rørt (som du vet så blir jeg lett rørt, det har du jo sett på tv, hehe)! Jeg er veldig glad for at du er min venninne og det skal sies at du også kommer med mange gode tips og råd når jeg står fast i mine kortproduksjoner! Og tusen takk for at du har passet på meg i høst når jeg har vært svimete og i min egen boble etter Farmen, ikke bare bare å ha klokke og mobil igjen:)

Heidi sa...

Tøft kort til ei skikkelig tøff dame! Det fortjener du, Daria! Veldig hyggelig å få noe hjemmelaget av gode venner! :-)