tirsdag 31. desember 2013

Beige og lyseblått julekort





En av utfordringene på siste Hønetreff var å lage julekort i ikke-tradisjonelle julekortfarger. Dered så dette kortet dagens lys :) I tillegg brukte jeg av kitet til å pynte :) Og stemplene kjøpte jeg nye av North Star på treffet, så de toppet jo hele kortet for min del :) Og siden det var Hønetreff fikk høna luftet seg litt igjen :)

Daria laget et tilsvarende kort, så egentlig kopierte jeg idéen hennes, tror til og med jeg kjøpte meg stempelet etter at jeg så hva hun hadde fått til med det! Så takk for god idé, Daria!

Inni kortet har jeg brukt en die fra KaBoks.

Med dette kortet ønsker jeg å delta i North Star Stamps utfordring for desember:


Denne gangen gir vi stikkordet:
 
 
JUL OG NYTTÅR

2 kommentarer:

Lenes stempelkrok sa...

Det var fint bruk av hjertet!
Likte oppsettet!

Tusen takk for at du deltar i Northstarstamps utfordringen:O)

KLem

Catrine sa...

Mitt favoritt julekort.:) du er dyktig..:)