fredag 12. oktober 2012

Rosa bursdagskort







Ok, jeg inrømmer det! Jeg liker å lage rosa kort! Det er moro! (Og ekstra moro når jeg har kjøpt en hel del av de flotte arkene fra Maja design :)
Sommerfugler må jeg bare ha!
Dette trykket har jeg hatt fargelagt ei stund, men aldri fått surret meg til å bruke det. Nå ville jeg bare få laget et kjapt kort på Hønetreffet. Da var det deilig å ha ferdig fargelagt motiv som lå og ventet :)
Staffelikort...
Da jeg pyntet kortet dukket plutselig en høne/hane opp i charmsene mine, så da hadde jeg ikke trengt å klistre på et hønestempel på kortet mitt (det gir ekstra lodd når man er på Hønetreff...). Men er man på Hønetreff må man jo nesten klistre på de skjønne hønene til bildmålarna... Det er vel stort sett bare kort laget på Hønetreffet som har hønestempler på av de jeg lager, så det er lett å se om jeg har sittet på treff og laget kort... Bare å lete etter høner! Og moralen på Hønetreffet er: Det kan være høner på all slags kort! (Også kondolansekort!)
Kortet sett oppslått og forfra

Sommerfugler er noe jeg bare elsker å ha på kortene mine! Det pleier å løfte kortene litt :)
Typisk treffhøne :)
Tekststempelet er fra North Star Stamps :) Liker det skikkelig godt, det var et av stemplene som fant veien ned i handlekurven min på treffet... Var visst ikke bare jeg som likte det, for Daria, som satt rett ved kom for å låne det hvertfall en gang av meg :)

Ingen kommentarer: