tirsdag 13. mars 2012

Rosa prinsessekort




Jeg fikk laget dette kortet på Hønetreffet :)
Ble visst staffelikort, dette
Høner på hønetreff
Barnekort bør være litt enkle, i hodet mitt. Derfor velger jeg å ikke pynte så masse. Her har jeg funnet frem noen gode gamle raindrops. Tenk, for noen år tilbake var det utenkelig å lage kort uten, nå har de lagt i skuffen min og støvet ned i lang, lang tid.. Og så plutselig bare dumpet det ned i hodet på meg at NÅ skal du bruke det! Tror jeg må kikke over gammel pynt litt oftere, det ligger jo bare og støver nedi skuffen min...

På Hønetreffet får man lodd når man lager noe til utfordringene, og man får et ekstra lodd om man slenger på ei høne på kortet. Her følte jeg at jeg fikk lagt inn ei høne som passet godt med resten :) (vel, så godt som ei høne kan passe, da...)

På den midterste spissen har jeg holdt av litt plass til å kunne sette på tall med alderen på barnet som skal få kortet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe fint!:D Flink du er! Jeg kunne godt tenkt meg å kjøpt kortet ditt:) Hilsen Linda Madsen:)

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Kortet er ditt, Linda!
Vi får finne en dag å møtes. Vil du ha noe tall på kortet?