mandag 5. mai 2014

Lilla bryllupskort



Tekst fra North Star
Innsiden
Tekst fra Hobbyhimmelen
Tørrembosset inni
Jeg har laget et bestillingskort, og de som skal gifte seg er glad i 50-tallsbiler og Harley Davidson. Motivet har jeg hentet fra en gruppe jeg er med i på facebook som heter "The Digistamp Shack". Det passet bra (nok) til at brudeparet liker 50-tallbiler, men om det er bil fra 50-tallet eller ikke, det aner ikke jeg! Men var det bildet jeg fant som reflekterte bilinteresse... Tok med interessen for Harley Davidson på innsiden. Og for å fremheve motorsykkeldiesen, tørrembosset jeg så det skulle se ut som om den sto ved siden av en murvegg :) Og tenker liksom litt at teksten er en slags tagging på veggen :) Teksten er fra North Star Stamps, og selve teksten sa min morfar til min søster da hun giftet seg :)
Tekst inni fra NSS

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:
  • Kort o Mania #107: ALT GÅR/ Alt er lov!!
  • Card and scrap #75: Brug Billede

4 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Wooow, skikkelig flott kort du har laget :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Card and Scrap

Karina Bunkenborg sa...

Super fint kort og i dejlig farve! Tak fordi du deltager hos kort o mania!

majsan sa...

Skikkelig stilig bryllupskort! Utrolig flotte farger sammen. Takk for deltagelsen i vår utfordring i Card and Scrap .
Klem Maria

Anonym sa...

This is very interesting, You are a very skilled blogger.
I've joined your feed and look forward to seeking more of your fantastic post.

Also, I have shared your website in my social networks!


Review my web site :: come dimagrire in fretta (http://art.annais.pl)