søndag 6. februar 2011

Lilla bursdagskort

Fakta om kortet:


Størrelse: 15 x 15 cm
Blekk: Memories - Chestnut
, Unicorn, Distress embossing Ink
Stempler: Ukjent på motivet, Stempelglede - tekst
Papir: Bazzill - lilla, KaiserCraft - pynteark, coredinations
Annet: Prima - blomst. Kort og godt - blonde. Blomster og perlekjede. Kort&Godt - hvit glitterembossing. Brads. Charm.
Teknikker: Motivet er skåret ut med dies fra nestabilities. Innsiden er laget med dies fra Nellie Snellen

Blomsterbukett

Blomst

Innsiden
Baksiden

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg ønsker å delta i denne utfordringen med dette kortet:
Skissen
Opprinnelig jobbet jeg med skissen samme vei som den er presentert. Men da jeg hadde satt på tape på baksiden av panelet klarte jeg å snu det opp ned da jeg skulle teste ut hvor jeg skulle feste motivet. En ny løsning så dagens lys, litt artig når jeg hadde hatt det andre veien hele tida... Jaja, sånn kan det gå :)

3 kommentarer:

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Kjempefine kort du har fått laget i helga! Godt å se at du er litt i siget igjen!!

flagstang glasfiber sa...

i like the colour. Its suitable and really nice.!

Bente sa...

Så fint kort, flotte farger og fine detaljer :)
Takk for at du deltar hos Sketch Saturday denne uken ♥
Klem, Bente