torsdag 17. juni 2010

Sommerkort til Sketchy Colors #28

Dette kortet er laget til konkurransen til Sketchy Colors sin utfordring #28. Her skal man følge en skisse denne uka. Den finner dere nederst i innlegget :)

Det å følge skisser er en ny måte for meg å jobbe på, det har jeg aldri drevet med før. Og jeg opplever nå en ny glød og glede over det å lage kort igjen. Så kanskje jeg har hatt godt av denne mer eller mindre ufrivillige pausen?


Korte fakta om kortet:
Motiv: Whipper Snapper, Lean on me. Fargelagt med promarkers. Rammen er en spellbinderdies.
Tekststempel: Kreativ Hobby. Stemplet med Distress Ink -valnut stain-
Pynt: Blomster fra mulberry (?). Martha Stewart, monarch butterfly, på ført stickles i fargen Cotton Candy.
Teknikk: Alle deler er svertet med Color box, Creamy Brown. Panelet bak motivet er preget med Cuttlebug embossing folder, script. Borden er klippet ut med fiskars bordepunch.



Som en ekstra utfordring for meg selv:
  • Bruke to farger jeg ikke pleier å bruke... Rosa er fint lite i bruk for min del.
  • Lage søtt kort, det har jeg i grunnen ikke følt jeg har fått til før... (Men følte dette ble veldig søtt til å være meg...)

1 kommentar:

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Kortet ble kjempefint! Ikke bare å skulle lage et på kort tid, når mennene plutselig kommer på at de skulle hatt noe!
Men du har rett - det er litt uvant deg! Men godt å se at du behersker søte kort, i rosa!

HAHA!!! Mitt verifiseringsord er GRANTOGA!!!!