tirsdag 18. mai 2010

Konfirmasjonskort

Kortet er laget etter inspirasjon fra kortene i rubberstamps-forumet.


Tekststempelet kommer fra Stempelglede.
Motivet er Whiff of Joy, fargelagt med promarkers. (Første gang jeg har turt å prøve, og jeg fikk det jo til :) )
De små swirlene er også fra Stempelglede.
Tekster og svirler er pyntet med stickles, star dust.


Eggekartongen er fylt med kinderegg, og vi har lagt penger under eggene.
Teksten er skrevet på før det er limt i lokket av kartongen. (jeg har bare sensurert det vekk sånn i tilfelle konfirmanten leser det, noe må jo være hemmelig til den store dagen.)


Blomstene og fotballskoen er Hobbyhimmelen sine egne produkter.
Den store blomsten er farget blå med glimmermist i fargen Denim Blue.

5 kommentarer:

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Kjempefint kort! Artig...

Kristin - Puccasverden sa...

Shit! Det her var utrolig kult!! Dette må jeg nok kopiere :)

Villblomsten sa...

Nydelig !!
har aldri sett makan :-)
den var kjempeflott og en veldig god ide :-)

Mette sa...

Så stilig prosjekt! Regner med at dette ble satt pris på av konfirmanten. Nydelige farger du har brukt:)

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Mette: Jeg har ikke gitt det til henne enda.. Ute i god tid, må det som småbarnsmamma :)