søndag 28. september 2008

Julekort



Nytt kort laget til utfordringa på forumet om å bruke noe gammelt.
Her er følgende gamle ting brukt:
  • Motivet kjøpte jeg i januar, men har av en eller annen rar grunn ikke brukt det før...
  • Teksten kjøpte jeg også i januar, heller aldri brukt, det er jo synd, for det er en sånn fin tekst...
  • Snøfnuggstempelet fikk jeg i julekalenderen i fjor
  • Den hvite embossinga var vel noe av det aller første jeg kjøpte meg av utstyr da jeg startet i mars 07
  • Bradsene kjøpte jeg i oktober i fjor.
  • Den hvite pappen kjøpte jeg sommeren 07
  • Den røde bazzillen kjøpte jeg til å lage julekort av i fjor, men det med julekort tok liksom ikke skikkelig av for meg i fjor....

Har laget bakgrunnen selv med distress (shabby shutters, peeled paint og pine needles). Sprutet vann over og så sprayet jeg med memories Sparkling Silver over etter det. Noe som desverre ikke kommer frem på scanninga :(

Ingen kommentarer: