onsdag 16. mai 2012

Rosa bursdagskort til sprek jente



Styreren i barnehagen til Benjamin bestilte for lenge siden et kort til datteren som fyller 20 år. Jeg hadde ikke klart for meg hvordan det skulle se ut, men da jeg kom over Sketch Saturday sin skisse for denne uka, så falt brikkene på plass. Vel, nesten, pyntinga ante jeg ikke hvordan jeg skulle løse, så det var en nøtt... Jeg falt for skissa for den var så livlig, og det må jo passe til ei som entrer 20-åra  :)










Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:
  • Sketch Saturday sin skisse #207 hvor man skal følge denne skissa:
  • Wild Orchid Challenge utfordring #50 hvor de sier at alt er lov (Så lenge man følger reglene deres, og det har jeg gjort :) )

5 kommentarer:

Elisabeth SJ sa...

Nydelig! Både fargelegging og oppsett!!! Tror nok Hedda vil like dette ja!

Susie Little sa...

Beautiful card, Thank you for playing along with our sketch at Sketch Saturday! Good Luck!xx

Donna Mosley sa...

Oh! wow Catharina, this is a stunner hun. Thanks for joining us at Sketch Saturday.

Donna x

tiggertastic sa...

wow this rocks

Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise My Blog
Designing for:
Crafty Purple Frog , Craft Us Crazy ,Bearly Mine Designs and DT Coordinator Kenny K
Guest Designer at Sketch Saturday x

Pop's Cards sa...

Beautiful creation sweetie, looks fabulous, thank you for joining us at WOC this time ♥ Pops x