fredag 18. mai 2012

Popup dåpskort til jente


Forsiden slik det er i konvolutt
Ei klassevenninne fra gymnaset bestilte et dåpskort til en annen venninne fra den tida. Hun ønsket seg popup kort med tatty teddy. Dermed ble det sånn som dette :)
Forsiden oppslått med blomster og charms
Tatty passer jo til det meste, så her fikk jeg kost meg masse :)

Blonde på baksiden
Plate festet med metalleyelets
Motivet, pyntet med bånd
Baksiden oppslått





















Jeg fant en bingoutfordring hos Kort o Mania. Det var moro, for det var så mange morsomme ting å krysse av for :)

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:
  • Wild Orchid Challenge #50: Anything goes
  • Kort o Mania #63: BINGO...Og med det, så mener vi at du rett og slett skal lage et kort, LO, boks etc - VED Å FØLGE BINGO REKKEN UNDER HER, vannrett, loddrett eller diagonalt (på skrå)    Jeg har fylt nederste rekke for jeg har brukt bånd/blonder, blomster og charms/metall.
  • Charisma Cardz utfordring #19USE METAL CHARMS


     


7 kommentarer:

Karin sa...

Så stilig dåpskort Catharina! Flotte farger og lekkert pyntet :-)
Takk for at du deltar hos Kort O Mania og lykke til!
Klem fra Karin

Kjersti sa...

Et nydelig dåpskort, så søte farger og stilig bretting!
Takk for at du deltar hos Kort'o'Mania denne gangen, lykke til!
Klem fra Kjersti:)

Melly sa...

What a stunning creation!
Gorjuss colours and love your sweet wee image! Fab wee creation for our metal charm Challenge!
Thanks for joining in the fun at Charisma Cardz this time
Hugs Melly xxx

Leah the Orange sa...

beautiful! love the whole design, and the soft, pastel colours are just perfect! thanks for joining the Charisma Galz for our Metal Charms challenge this week!

Kylie sa...

Fabulous card!
Thanks so much for joining us at Wild Orchid Challenges.
Hugs Kylie

Bev sa...

Beautiful card, thanks for joining us at WOC this time x

Nelle sa...

Åååååå vilket sött kort!

Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)
Kram Nelle