torsdag 17. mai 2012

Bursdagskort til en kone




Metallpynt


En av kollegene til Johnny ønsket et kort spesielt til kona, som har bursdag til helga. Jeg fikk oppdraget.
Jeg valgte å spille på romantikk og kjærligheten som jeg antar de har. Dermed fikk jeg endelig brukt det ene stempelet jeg kjøpte tidligere i vinter...
Romantisk tekst
Jeg bestemte meg for fargene rød og brun, og dermed lagde kortet i grunnen seg selv. Kosa meg med å lage dette kortet. Og kollegaen til mannen min var visst fornøyd han også, for jeg han trengte visst kort neste år også...

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:
    Herlig denne bjørnen altså!
  • Wild Orchid Challenge utfordring #50 hvor de sier at alt er lov (Så lenge man følger reglene deres, og det har jeg gjort :) )

3 kommentarer:

Elisabeth SJ sa...

Kjempefint!!

Kylie sa...

Gorgeous card!
Thanks so much for joining us at Wild Orchid Challenges.
Hugs Kylie

Bev sa...

So sweet, thanks for joining us at WOC this time x