fredag 20. januar 2012

Spenstig bursdagskort til jente

På Hønetreffet får vi mange utfordringer. En av de var rosa og svart i kombinasjon, den prøvde jeg meg på. I tillegg utfordret jeg meg selv ved å bruke søm på kortet for første gang, i tillegg er pyntearket fra kitet vi fikk :)
Blomstene og perlene er fra Wild Orchid Craft. Elsker blomstene derfra!!!



Innsiden
Motivet hadde jeg bestilt fra en butikk på forhånd, så gledet meg veldig til å få det og bruke det når jeg kom på fredagen :) Har vel i grunnen ønsket meg det siden 2007 elns... :)  ENDELIG har jeg fått surret meg til å kjøpe det :)

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordring:
  • Wild Orchid Challenge #40: Anything Goes

3 kommentarer:

Catrine sa...

Utrolig stilig kort altså.. :)

Elisabeth SJ sa...

LÆKKERT!!
Utrolig stilig med så skarp rosafarge og svart!
Ønsker meg også symaskin...

Pop's Cards sa...

Hi sweetie this is absolutely stunning :0) thanks for joining us at WOC this time big happy hugs love Pops x x