fredag 20. januar 2012

Kronestaffelikort

Fjæra løftet det hele en hel del :)
Det å dra på treff er jo sånn inspirasjon! Man ser alt det andre lager (og gremmes over sitt eget sakte tempo og enkle produksjon...) og får gode ideer. Noen maler kan man være heldig å plukke med seg, noe jeg gjorde med dette kortet :) Hilde var så snill å dele sin mal på staffeli-kronekort med meg :) Det var jo bare helt herlig!

Hva er et kort uten blomster?
Med et trykk jeg farget i sommer så gikk det så fort at jeg fikk laget et kort på søndagen også... (Jeg sov veldig lenge på søndagen, så jeg var redd jeg ikke skulle rekke å lage noe kort før vi måtte pakke sammen sakene våre... Så et kjapt kort fikk bli avslutning på en vellykket helg med masse latter og hygge :)
Swirl og tekststempel er fra NSS, blomstene fra Wild Orchid Craft.
Sommerfugl som støtter kortet

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordring:




  • Wild Orchid Challenge #40: Anything Goes

Innsiden

4 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Ååå så nydelig kronekort!
Lekkert med fjæren og søtt motiv!
Takk for at du deltar hos WOC denne gangen.
klem Anne

Elisabeth SJ sa...

Så koselig kort!!
Mulig jeg må lage et sånt i vinterferien, så Karoline kan få et prinsessekort...

Hilde G. Hoelsveen sa...

Så fint det ble!. Dyktig er du:-)
Hilsen Hilde

Ellen Fossli sa...

Så koselig kort :) Nydelig mal <3Hilde har det meste :D Tusen takk for en super koselig helg :) Sees vi igjen ved neste Hønetreff? Masse fint du har i blggen din, har ikke sett den før nå :)