fredag 20. januar 2012

Hønemorsdagskort

På Hønetreffet får vi ekstra lodd om vi har på en høne på produktene våre. Her jobbet jeg med tema Mor/mamma og fikk slengt på "ei lita" høne. Dermed fikk jeg god betaling for dette kortet. Er vel ikke helt sikker på selve kortet, men det ble greit nok :)
Lærte meg ny teknikk fra Kari North Star Stamps (NSS) sjøl for hvordan jeg skulle feste blomster til et kort. I tillegg til at teksten er fra henne da :) Tror dere kommer til å se en hel del mere blomster på kortene min i tida fremover... Og så så flaks for meg at Kari selger blomster fra Wild Orchid Craft, jeg liker nemlig å føle på blomstene før jeg handler de... For da vet jeg 100% hvordan de ser ut. (Og ja jeg shoppa MASSE blomster, ble treffets mest handlende høne hos henne...)

Stempelet inni er også fra NSS :) Elsker den teksten!!!
Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordring:
  •  Wild Orchid Challenge #40: Anything Goes

Ingen kommentarer: