lørdag 21. januar 2012

Bursdagskort i bruntoner

Jeg ville prøve å få til et kort i dag, for det var så nydelig skisse fra Sketchy Colors denne uka :) Men da ble det litt stress med å få det ferdig til fristen deres, da... Men jeg klarte det! Til tross for at jeg er alene hjemme med gutten vår i helga :)

Fargelagt med embossing
Jeg ville lage et guttekort sånn i utgangspunktet, men er nok ikke helt sikker på om jeg har helt klart akkurat det... Blir liksom ikke så maskulint når man kjører på med glitterembossing... Jaja, kan kanskje gå an å bruke det til menn likevel...
Motiver er fra North Star Stamps. Jeg har farget det med embossing. Det kommer ikke godt nok frem på bildene med den ene fargen jeg brukte, men det er der :)
Noen blomster her også :)

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:



  • Sketchy Colors utfordring #100 hvor man skal følge denne skissa:
  • Wild Orchid Challenge utfordring #40: Anything Goes

1 kommentar:

Elisabeth SJ sa...

Så masse fine kort du har laget den siste uka!