torsdag 25. august 2011

Venninneutfordring


Jeg har sparket i gang utfordring til venninner igjen... Og denne gangen klarte jeg å lage to kort selv innen fristen (hvem vet, kanskje jeg klarer å få til enda et i morra... Men regner med jeg må forberede bursdagsfeiring i helga da... Så får vel si meg fornøyd med to til samme :) )

Også her er størrelsen 6*4. Tror jeg har funnet meg nytt favorittformat... (Syns i hvertfall det er lettvint...)

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:
  • Wild orchid Challenge blog #30: Følge skisse
  • Scrappekammeret #36: IKKE 6*6 eller  12*12 
  •  Sketchy colors #81: Blåtoner!

4 kommentarer:

Elisabeth SJ sa...

Kjempekoselig kort!!!

♥ Kaia ♥ sa...

Nydelig kort.
Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
Klem fra Kaia

Stampin Mindy sa...

Such an adorable bear. Great card.

Thanks for joining us at Wild Orchid Crafts Challenge.

Hugs, Mindy

Pysselbus sa...

Åhh, för ett flott kort!! Otroligt sött motiv! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

Kram

Linda