torsdag 25. august 2011

Jeg fortsetter å utfordre venninner...


Og derfor har jeg laget dette kortet her :)
Det er i størrelse 6*4.

Det var moro å finne frem igjen brushstroke og distress. Lenge siden jeg har prøvd det... (Og jeg lurer meg på  jeg, om ikke forrige gang jeg brukte det, så var det akkurat de to samme fargene jeg brukte da også... Kreativiteten lenge leve...)

Her er kortene til de andre:
Elisabeth
Catrine

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:
  • Wild orchid Challenge blog #30: Følge skisse
  • Scrappekammeret #36: IKKE 6*6 eller  12*12 
  •  Sketchy colors #81: Blåtoner!

4 kommentarer:

♥ Kaia ♥ sa...

Kjempeflott kort dette og.
Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
Klem fra Kaia

Yvonne sa...

Lekkert kort! Moro å leke seg med distress, det syns jeg og :)
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Kim sa...

What a beautiful and precious card! I love what you have done with our sketch! Thank you so very much for joining us at WOCC!
Hugs~ Kim

Angella sa...

Stilig design på kortet ditt...

Takk for at du deltar hos Scarppekammeret og lykke til!
Angella