mandag 13. juni 2011

Bryllupskort i rødt og hvitt





Glitter på slør og sommerfugl
Enkel innside
Blomster og perler
Blomster
Jeg farget tidligere i uka et stempeltrykk av et brudepar med en tanke om at jeg i løpet av helga skulle få laget et bryllupskort med det trykket. Vel, nå har helga praktisk talt gått og kortet var enda ikke laget, og utfordringene jeg tenkte å delta i var nesten over... Så da får sol og fint vær bare være og så får jeg sette meg ned og lage kort mens junior sover.
Her er hvertfall resultatet av å sitte inne en solrik og flott andre pinsedag :)

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:

  • Wild orchid #25 som er en skisseutfordring hvor man skal bruke denne skissa:
  • Cardandscrap #10 hvor man skal bruke blomster
  • Scrapkammeret #32 hvor man skal bruke minst 2 blonder/bånd

3 kommentarer:

Anne Bente sa...

hvor er den dog bare nyydelig

10000000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring

klemmmm

Grethe sa...

Nydelig kort! Dette stempeltrykket er så lekkert! Og du har jo fargelagt det så lekkert! Nydelig perle og blomsterpynt også!

Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

Anette sa...

Lekkert!
Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring hos Scrappekammeret!
Kom innom oss i morgen, da legger vi ut en ny utfordring!
Klem, Anette ;)