onsdag 25. mai 2011

Bryllups-spinnekort

Forside alternativ 1
Forside alternativ 2
Jeg fikk en sms fra en kollega som trengte bryllupskort fort denne uka. Heldigvis hadde jeg et kort liggende, så da fikk jeg produsere et kort denne uka. Jeg fikk lyst til å dra frem en gammel teknikk som jeg bare har prøvd en gang tidligere; spinnekort.
Som tenkt så gjort... Hmmm...  Føler det ikke var helt enkelt, men ble bra da :)
Åpent kort
Innsiden 
Jeg fikk nå testet mitt nye personlige stempel :) Det har lagt her i to uker elns før jeg fikk brukt det... Ikke bra...


Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:
  • Wild Orchid Challenge #24 Her skal man ha minst tre lag og man skal enten tørrembosse eller vanlig embossing. Jeg har fire lag og har både tørrembosset OG embosset med vanlig embossing.
  • Sketch Saturday #156 hvor man skal følge denne skissa:

3 kommentarer:

Elisabeth SJ sa...

Det ble jo kjempefint!!!

Karianne sa...

Hm... Har aldri fått til det der, jeg. Men kanskje prøve skikkelig hjelper? Fint kort! Morsomt med video *smil*

Lena Katrine sa...

Kjempeflott snurrekort!!!
Takk for at du deltar hos WOC :)
Klem, Lena Katrine