onsdag 27. april 2011

Konfirmasjonskort til jente

 
Tørrembossing
Det er vår, og da er det konfirmasjonstid her i distriktet. En venninne hadde fått stor bestilling på konfirmasjonskort til jenter og tida strakk ikke til for henne frem til leveringa, så da skulle jeg hjelpe henne litt.  Dermed ble dette kortet til.
Blomstene
Innsiden
Jeg har aldri fått til å pøse på med blomster, så da valgte jeg å utfordre meg selv til å pøse på med blomster. Følte det gikk sånn ca bra :) Moro å se at når jeg utfordrer meg selv på ting jeg vet jeg ikke er særlig god på så hender det at jeg får til det også. Artig å føle at jeg mestrer det å pynte opp nå, tidligere syns jeg at jeg hadde kjedelig kort, nå føler jeg at jeg begynner å få til det å pynte opp, elsker disse 3D blomstene! De gjør det gøy å pynte :)  (Selv om jeg vel egentlig føler at det ene hjørnet oppe til venstre ble litt tomt...)
Endelig fikk jeg brukt den nydelige tørrembossingsplata mi fra cuttlebug også :) Syns den er så flott, men det er veldig vanskelig å huske på å bruke den...

Med dette kortet ønsker jeg å delta i disse tre utfordringene:
  • Picture and scrap sin utfordring #7, hvor man skal bruke dette bildet i sitt produkt:
  • Sketch saturday sin utfordring #152, der skal man jobbe etter denne skissa:
  • Wild Orchid Challenges sin utfordring #22 som er en fargeutfordring. Her skal man bruke hvitt+ to farger til, jeg har da valgt beige og rosa.
Utfordringsskissa
Utfordringsbildet

5 kommentarer:

Siv Randi sa...

Jeg synes du har klart utfordringen din riktig bra. Den embossingen ga mye liv til kortet. Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Picture and scrap.

Anne Bente sa...

åh.... du milde,hvor er det dog flot, så flotte detaljer,og pynt

1000000 tak for at du deltager på Picture and scraps udfordring

Pops x sa...

Hi sweetie, this is stunning, love you colours and flowers, perfect hugs pops x

Terry sa...

Hiya thank you for joining the DT from Sketch Saturday with your wonderfull vintagy card, love the colors and the background. Wow.....thank you for sharing Hugs Terry xxxx

Dena sa...

Oh so pretty! Love the vintage look!
I'm so glad you joined the Wild Orchid Crafts Challenge this week!
Hugs, Dena